Синівська громада
Сумська область, Роменський район

Інформація про фінансову підтримку з Програми розвитку малого та середнього підприємництва в Сумській області

Дата: 21.05.2025 09:51
Кількість переглядів: 48

Фото без опису

В області діє Програма розвитку малого та середнього підприємництва в Сумській області на 2022-2026 роки, яка затверджена рішенням дев'ятої сесії восьмого скликання Сумської обласної ради від 22.12.2021 (зі змінами). Розпорядженням голови Сумської обласної державної адміністрації-начальника обласної військової адміністрації від 26.04.2023 № 159-ОД «Про внесення змін до Програми розвитку малого та середнього підприємництва в Сумській області на 2022-2026 роки» затверджено надання на безповоротній основі коштів з обласного бюджету суб'єктам підприємництва з метою часткового відшкодування збитків, завданих нерухомому майну цих суб’єктів підприємництва внаслідок ведення бойових дій, у результаті яких таке нерухоме майно було знищене або пошкоджене відповідно Правил надання допомоги суб'єктам малого підприємництва, що постраждали внаслідок надзвичайної ситуації воєнного характеру, які затверджені вищезазначеним розпорядженням.

Розмір допомоги суб’єктам підприємництва становить не більше
 50% розміру завданих збитків, але у будь-якому випадку не більше 100 тисяч гривень на один об’єкт нерухомого майна та його складові частини.

Для отримання допомоги суб’єкт підприємництва подає заяву та необхідні підтверджуючі документи:

що підтверджують факт знищення або пошкодження нерухомого майна (завірені суб’єктом підприємництва копії актів, звітів, висновків, рішень, довідок, інших письмових офіційних документів про обстеження знищеного або пошкодженого нерухомого майна, складені органами Національної поліції України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, іншими уповноваженими органами влади та органами місцевого самоврядування, Сумською торгово-промисловою палатою,

що визначають суму завданих збитків внаслідок знищення або пошкодження нерухомого майна суб’єктами оціночної діяльності відповідно до Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», кваліфікованими сертифікованими спеціалістами (експертами) із складання проєктно-кошторисної документації про вартість відновлювальних ремонтно-будівельних робіт відповідно до Законів України «Про регулювання містобудівної діяльності» і «Про архітектурну діяльність», суб’єктами судово-експертної діяльності відповідно до Закону України «Про судову експертизу», інформацію з Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією російської федерації;

що підтверджують право власності на знищене або пошкоджене нерухоме майно (витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно, завірені суб’єктом підприємництва);

витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, завірений суб’єктом підприємництва;

інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яку можна отримати на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) https://corruptinfo.nazk.gov.ua/. Подається за умови роботи зазначеного реєстру.

На допомогу постраждалому бізнесу в 2025 році відповідно до розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації-начальника обласної військової адміністрації від 20.12.2024 № 749-ОД «Про обласний бюджет Сумської області на 2025 рік» передбачено кошти в сумі 3,5 млн гривень. Крім того, обласним бюджетом в поточному році передбачено:

  1. компенсацію фізичним особам-підприємцям сплачених відсотків за кре-

дитами, в межах періоду з 01 січня 2024 року до 01 грудня 2026 року, що надаються банківськими установами в рамках державної програми «Доступні кредити 5-7-9», але не більше 50 тис. гривень на 1 суб’єкта господарювання –
 1,5 млн грн.

Допомога надається фізичним особам-підприємцям які:

зазнали збитків внаслідок надзвичайної ситуації воєнного характеру;

є учасниками бойових дій, особами з інвалідністю внаслідок війни, а також їхніх дружин або чоловіків;

  здійснюють господарську діяльність у сфері виробництва, переробки та сільського господарства на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії (відповідно до наказу Мінреінтеграції від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією»);

2) часткова компенсація вартості енергообладнання (генераторів, сонячних панелей, інверторів, акумуляторів тощо), придбаного за кредитні кошти в розмірі 20 % від його вартості, але не більше 100 тис. гривень на 1 суб’єкта малого підприємництва– 2 млн грн.;

3) часткова компенсація логістичних витрат при внутрішній релокації в межах Сумської області або релокації бізнесу із іншої області в Сумську область в розмірі 200 тис. гривень на 1 суб’єкта малого підприємництва – 1 млн грн.

Ця допомога надається відповідно до Правил використання коштів для надання фінансової підтримки суб’єктам малого підприємництва в Сумській області, які затверджені розпорядженням голови Сумської обласної державної адміністрації-начальника обласної військової адміністрації від 30.12.2024
 № 803-ОД «Про внесення змін до Програми розвитку малого та середнього підприємництва в Сумській області на 2022-2026 роки» в яких п.7 сформований перелік документів, які необхідно подати, а саме:

1) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, підписаний суб’єктом підприємництва станом на кінець попереднього місяця по відношенню до дати подання документів Фонду;

2) оригінали довідок з банківських установ щодо відсутності прострочених грошових зобов’язань суб’єкта підприємництва перед такими банківськими установами за всіма договорами про надання банківських послуг, укладеними з такими банківськими установами, станом на кінець попереднього місяця по відношенню до дати подання документів Фонду;

3) копію кредитного договору, завірену банківською установою, яка видала кредит (для виду фінансової підтримки, зазначеної у підпунктах 1, 2 пункту 3 цих Правил);

4) оригінали довідок податкового органу про відсутність заборгованості перед державним і місцевими бюджетами по сплаті податків, обов’язкових платежів та зборів станом на кінець попереднього місяця по відношенню до дати подання документів Фонду;

5) завірену копію статуту суб’єкта підприємництва (для юридичних осіб). У випадку провадження діяльності на основі модельного статуту – копію протоколу (рішення) засновника (-ів) про заснування підприємства на основі модельного статуту;

6) завірені копії фінансової звітності суб’єкта підприємництва за попередній річний звітний період, за останній звітний період у межах поточного року чи проміжну фінансову звітність (для суб’єктів підприємництва – юридичних осіб);

7) завірену копію податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця за попередній річний звітний період та за останній звітний період у межах поточного року (для суб’єктів підприємництва – фізичних осіб, які є платниками єдиного податку); копію податкової декларації про майновий стан і доходи за попередній річний звітний період (для суб’єктів  підприємництва – фізичних осіб, які є платниками податку на загальній системі оподаткування); копію податкової декларації платника єдиного податку – юридичної особи за попередній річний звітний період та за останній звітний період у межах поточного року (для суб’єктів підприємництва – юридичних осіб, які є платниками єдиного податку); копію податкової декларації з податку на прибуток підприємства за попередній річний звітний період (для суб’єктів підприємництва – юридичних осіб, які є платниками податку на загальній системі оподаткування);

8) інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яку можна отримати на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) https://corruptinfo.nazk.gov.ua/;

9) витяг про несудимість;

10) довідку про банківські реквізити, видану банківською установою;

11) графік погашення кредиту та сплати відсотків за ним, виданий банківською установою (для виду фінансової підтримки, зазначеної у

підпунктах 1, 2 пункту 3 цих Правил);

12) завірені банківською установою копії платіжних доручень щодо сплати зобов’язань за кредитним договором (для виду фінансової підтримки, зазначеної у підпунктах 1, 2 пункту 3 цих Правил);

13) копії документів, що підтверджують цільове використання кредитних коштів (для виду фінансової підтримки, зазначеної у підпунктах 1, 2 пункту 3 цих Правил);

14) завірені суб’єктом підприємництва копії документів, що підтверджують вартість придбаних основних засобів (для виду фінансової підтримки, зазначеної у підпункті 2 пункту 3 цих Правил);

15) завірені суб’єктом підприємництва копії документів, які засвідчують статус учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, а також їхніх дружин або чоловіків (для виду фінансової підтримки, зазначеної у підпункті 1 пункту 3 цих Правил);

16) документи, що підтверджують факт завданих збитків внаслідок знищення або пошкодження майна (завірені суб’єктом підприємництва копії актів, звітів, висновків, рішень, довідок, інших письмових офіційних документів про обстеження знищеного або пошкодженого майна, складені органами Національної поліції України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, іншими уповноваженими органами влади та органами місцевого самоврядування, Сумською торгово-промисловою палатою, суб’єктами оціночної діяльності відповідно до Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», кваліфікованими сертифікованими спеціалістами (експертами) із складання проєктно-кошторисної документації про вартість відновлювальних ремонтно-будівельних робіт відповідно до законів України «Про регулювання містобудівної діяльності» і «Про архітектурну діяльність», суб’єктами судово-експертної діяльності відповідно до Закону України «Про судову експертизу», інформацію з Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією російської федерації) (для виду фінансової підтримки, зазначеної у підпункті 1 пункту 3 цих Правил);

17) що підтверджують право власності на знищене або пошкоджене майно (для виду фінансової підтримки, зазначеної у підпункті 1 пункту 3 цих Правил);

18) завірені суб’єктом підприємництва копії документів, що підтверджують переміщення виробничих потужностей суб’єктів підприємництва (для виду фінансової підтримки, зазначеної у підпункті 3 пункту 3 цих Правил);

19) довідка з органу місцевого самоврядування про релокацію або перебування в процесі релокації суб’єкта господарювання на його територію.

Для отримання вищезазначених фінансових допомог суб’єкт підприємництва подає до комунальної установи «Сумський обласний фонд підтримки підприємництва» Сумської обласної ради (далі – Фонд) заяву та необхідні підтверджуючі документи до неї в електронній формі (у сканованому вигляді) на поштову скриньку fondsumy-sor@ukr.net (контактні дані працівників фонду: для суб’єктів підприємництва, у яких постраждало майно - , по всіх інших питаннях фінансової підтримки МСП – Борисова Наталя - 095 006 74 94). Заява формується у паперовій друкованій формі, придатній для сприйняття її змісту, підписується власноруч керівником суб’єкта господарювання або уповноваженою особою та скріплюється печаткою (за наявності).

Копії документів, що подаються Фонду, завіряються таким чином:

1) для суб’єктів підприємництва – фізичних осіб – власноруч суб’єктом підприємництва шляхом здійснення напису «Згідно з оригіналом» із зазначенням власного імені та прізвища, дати такого завіряння та своїм підписом на кожній сторінці кожного документа;

2) для суб’єктів підприємництва – юридичних осіб – уповноваженим представником суб’єкта підприємництва шляхом здійснення напису «Згідно з оригіналом» із зазначенням власного імені та прізвища, дати такого завіряння та своїм підписом на кожній сторінці кожного документа.

Заява та документи розглядаються Фондом протягом п’яти робочих днів з дня її отримання. Протягом строку розгляду Фонд проводить перевірку наведених у заяві відомостей і документів до неї на предмет повноти наданої інформації, правильності їх оформлення згідно з вимогами Правил та відповідності суб’єкта господарювання умовам Правил.

У разі, коли за результатами перевірки встановлено факт надання у заяві і документах до неї завідомо недостовірної інформації, невідповідності суб’єкта підприємництва умовам Правил, надання неповних даних, Фонд приймає рішення про відмову у розгляді заяви і інформує про це суб’єкта підприємництва з письмовим обґрунтуванням такої відмови шляхом направлення відповідного листа на адресу електронної пошти, вказаної у заяві.

У разі, коли за результатами перевірки встановлено факт надання повних даних та відповідності суб’єкта підприємництва умовам Правил, Фонд інформує суб’єкта підприємництва про можливість надання йому допомоги шляхом направлення відповідного листа на адресу електронної пошти, вказаної у заяві. Після одержання такого листа керівник суб’єкта підприємництва або уповноважена ним особа подають оригінали заяви та документів до Фонду за адресою: м. Суми, вул. Нижньовоскресенська, 3.

Рішення про надання фінансової підтримки суб’єктові підприємництва приймає комісія, яка утворюється Фондом.

Фонд перераховує кошти суб’єктам підприємництва, по яких прийнято позитивне рішення комісії про надання фінансової допомоги, у безготівковій формі за зазначеними в заяві банківськими реквізитами.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь