A A A K K K
для людей із порушенням зору
Синівська громада
Сумська область, Роменський район

ЗВІТ ГОЛОВИ СИНІВСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ЗА 2022 РІК

Дата: 06.12.2022 10:17
Кількість переглядів: 1297

Фото без опису 

Шановні жителі  Синівської громади !!!

 

          Сьогодні, до вашої уваги хочу представити звіт про  свою діяльність за 2022 рік.

          Синівська сільська територіальна громада утворена 31 липня 2019 року, об’єднала шість рад, 28 населених пунктів, загальна площа території  294,4 км2 , населення 4135 чоловік, виборців – 3500.

          Я, як сільський голова, в своїй роботі керуюся Конституцією України, Законами України,  зокрема «Про місцеве самоврядування в Україні», Про звернення громадян», «Про доступ до публічної  інформації»,  постановами КМ України, розпорядженнями та дорученнями  голів обласної та районної державних адміністрацій, Регламенту Синівської сільської ради.

           Відповідно до Регламенту  сільська рада проводить свою роботу сесійно. Протягом звітного періоду 2022 року:

Проведено сесій – 8

Пленарних засідань – 8

Розглянуто питань – 122, в т.ч. питання:

1. Звернення депутатів Синівської сільської ради до урядів держав- членів НАТО про закриття неба над Україною.

2. Звернення депутатів Синівської сільської ради до міжнародних благодійних організацій, фондів, громадян щодо надання гуманітарної допомоги.

3. Про засудження збройної агресії російської федерації проти України та підтримку територіальної цілісності та незалежності України

Важливою складовою   роботи сільської ради є діяльність постійних комісій сільської ради, які згідно ст. 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» є органами  ради, створеними для вивчення, попереднього розгляду  і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради. Як показала практика, левова частка роботи з розгляду питань відбувається саме на засіданнях постійних комісій, які проводяться перед сесією ради.  Саме там опрацьовуються проекти рішень і програм, готуються відповідні висновки, рекомендації з усіх питань, які потім виносяться на розгляд сесії.

Рішенням  сільської ради були утворені 4 постійні комісії:

          - Комісія з питань регламенту, депутатської діяльності та етики, законності та правопорядку.

          - Комісія з питань земельних відносин, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток, природного середовища та благоустрою.

          - Комісія з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.

          - Комісія з соціальних та гуманітарних питань.

          Виконавчий комітет  Синівської сільської ради, утворений рішенням ради на строк її повноваження. До складу виконавчого комітету входить 19 осіб, представники установ та організацій , що функціонують на території громади.

          Протягом року проведено 11 засідань, де розглянуто 172 питання. На засіданні виконавчого комітету розглядалися проекти місцевих програм, які потім затверджувалися на сесіях сільської ради, діяльність структурних підрозділів, звіти про роботу їх керівників, звернення громадян  та інші.

          Відповідно до затвердженого графіка, проводився  прийом громадян з особистих питань, велась робота по розгляду письмових звернень. За 2022 рік до виконавчого комітету надійшло  84 звернення  від жителів громади, з них 32  вирішено позитивно , на інші  надано роз’яснення  згідно чинного законодавства. Спеціалістами відділів сільської ради проводився консультативний прийом громадян з різноманітних питань. Відповідно довідки про результати перевірки роботи виконавчого комітету по роботі із зверненнями громадян, організації особистого прийому , робу виконавчого комітету визнано такою, що відповідає чинному законодавству.

          За рік надійшло 1860 вхідних документів, направлено листів та інформацій – 1420.

          Видано розпоряджень сільського голови з кадрових питань тимчасового строку зберігання ( відрядження, відпустки) - 225,  з кадрових питань тривалого строку зберігання (призначення, звільнення, заохочення) – 101, з основної діяльності – 140 .

          Комісією з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Синівської сільської ради   проведено 9 засідань.

            Основним і пріоритетним  в роботі територіальної громади було питання виконання бюджету, адже  завдяки надходженням  можливе було виконання тих чи інших запланованих заходів та робіт.

          І. Доходи

 Протягом 11 місяців 2022 року фактично надійшло доходів (з врахуванням трансфертів) на загальну суму 35 974 764,97 грн, з них до загального фонду бюджету – 35 820 204,74 гривень (102,8 % до уточненого плану на звітний період), спеціального фонду – 154 560,23 гривень.

За 9 місяців 2022 року до загального та спеціального фонду бюджету Синівської сільської ради надійшло доходів (без трансфертів) в сумі  25 263 889,97  грн.

Основними бюджетоутворюючими платниками Синівської сільської ради, сплата податків і зборів яких займає найбільшу питому вагу у надходженнях до загального фонду за 11 місяців 2022 року, є:

бюджетні установи – Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Синівської сільської ради 8,4 % (1 730 652,82 грн), ДПТНЗ «Синівський ПАЛ»  4,0 % (801 009,91 грн), Синівська сільська рада 3,2 % (663 491,11 грн), КУCОР Синівський БІ для ГПВІ 2,6 % (533 518,73 грн);

сільськогосподарські підприємства – СВК «Колядинець» 4,5  % (609 580,44 грн), СТОВ «Дружба Нова» 6,6 % (901 968,67  грн), ТОВ СК-АГРО 5,7 % (783 557,55  грн), ФГ ОБРІЙ ТОВ  2,8 % (388 490,79 грн),  ТОВ МХП Урожайна країна 4,2  % (568 745,34 грн), ТОВ «Липоводолинський Райснаб» 3,6 % (494 947,08 гривень)

За звітний період до загального фонду бюджету надійшло податкових надходжень у сумі 24 888 512,50 грн, при планових показниках 23 984 670,00 грн., виконання становить 103,77 %. В розрізі основних доходних джерел до загального фонду сільського бюджету надійшли:

1. Податок та збір на доходи фізичних осіб (55,01 % власних надходжень загального фонду) – 13 690 829,09 грн., що становить 105,71 %, або на  739 379,09 грн. більше планових показників за звітний період, планові показники  12 951 450,00  гривень, в тому числі:

- податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати у структурі платежів податку на доходи фізичних осіб у займає 47,0 % (6 644 132,96 грн), планові показники 6 470 280,00 грн., якого отримано на 173 852,96 грн.

- податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами із доходів платника податку інших ніж заробітна плата – 34,5 % (4 790 537,84 грн), планові показники 6 409 860,00  грн., якого отримано на 1 619 322,6  грн. або на 25,26 % менше плану. 

- податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування, в структурі податку на доходи займає 0,27 %, фактично надійшло  37 551,79  гривень.

Зменшення податку на доходи фізичних осіб обумовлено воєнним станом, введеним в Україні в зв’язку з російською агресією. 

2. Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів (0,18 % надходжень загального фонду) – 45 345,62 грн при планових показниках 79 930,00 гривень.

3. Внутрішні податки на товари та послуги (0,5% надходжень загального фонду) –– 11 594,35 гривень

4. Податок на майно (21,3 % надходжень загального фонду) – 5 292 805,9 гривень, виконання становить 89,28 % або на 635 734,06 грн менше планових (5 928 540,00 грн), в тому числі:

- податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки,  виконання якого становить 75,8 %, фактично надійшло 54 911,81 грн. при планових показниках 78 240,00 грн;

- плата за землю, виконання якої становить 95,6%, фактично надійшло 5 233 394,13 , планові показники 5 473 500,00 грн.

5. Єдиний податок (23,5 % надходжень загального фонду) – 5 847 937,50 гривень., виконання становить 116,93 %, планові показники 5 001 400,00  грн.  Доходи до даного виду податку склали:

- єдиний податок з фізичних осіб, виконання якого становить 97,42 %, фактично надійшло 5   847 937,50 грн, планові показники 5 001 400,00 грн;

- єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків, виконання якого становить 124,17 %, фактично надійшло 4 501 277,58  грн, планові показники  3 625 000,00 гривень.

За звітний період до сільського бюджету надійшло неподаткових надходжень у сумі 220 817,24 грн, при планових показниках 136 360,00 грн., виконання становить 161,94 %.

Протягом звітного періоду до загального фонду бюджету сільської громади надійшли наступні трансферти у сумі 10 710 875,00 гривень, з них:

1. Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам сумі 10 697 700,00 грн. (100% до плану);

2. Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету у сумі 9 596,00 грн. (128,41% до плану);

3. Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворився на початок бюджетного періоду у сумі 3 579,00 грн. (100% до плану).

Надходження до спеціального фонду бюджету Синівської сільської ради склали 154 560,23 грн. при планових показниках на відповідний період  234 267,12 грн., що становить 65,98 %, з них:

- екологічний податок, якого надійшло в сумі 5 268,87 гривень;

- інші неподатковані надходження в сумі 149 291,36 гривень.

 

ІI. ВИДАТКИ

 

З бюджету громади фінансування здійснювалось трьом головним  розпорядникам: Синівська сільська рада, Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму, Відділ фінансів та економічного розвитку згідно затверджених рішенням Синівської сільської ради  бюджетних програм, по яких були розроблені бюджетні паспорти та здійснювався моніторинг і аналіз виконання бюджетних програм.

Фінансування видатків за захищеними та першочерговими статтями видатків проведено в повному обсязі.

Загальний обсяг видатків сільського бюджету за 11 місяців 2022 складає  32 75 931,63 грн, у тому числі по загальному фонду –  31 947 931,63 грн. На оплату праці з нарахуваннями було направлено 26 584 057  грн, на оплату комунальних послуг – 1 684 184 гривень.

Видатки загального фонду бюджету Синівської сільської територіальної громади по галузях виконані наступним чином:

  1. державне управління – 5 133 392,00  гривень ;
  2. освіта – 19 790 773,54 гривень ;
  3. охорони здоров`я – 513 160,00 гривень ;
  4. соціальний захист населення –  1 911 573,02 ;

5. культура і мистецтво – 1 827 790,26  гривень ;

6. житлово-комунальне господарство – 722 355,18 гривень

7. інша діяльність – 1 411 957,63 гривень ;

8. міжбюджетні трансферти – 636 930,00  гривень  .

          Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму – один з найбільших відділів громади, який забезпечує виконання законодавства у галузі освіти, державного стандарту загальної середньої освіти, вимог Базового компонента дошкільної освіти, Концепції Нової української школи тощо, здійснює реалізацію основних завдань державної політики у сфері освіти, молоді, фізичної культури і спорту на території Синівської ТГ.

Відділу підпорядковано  три  заклади дошкільної освіти, два навчально-виховних комплекси, два загальноосвітні навчальні заклади,  п’ять  сільських будинків культури,  два сільських клуби, одна  публічна бібліотека  та п’ять  бібліотек – філій.

          Протягом цього року  для впровадження «Нової української школи»  придбані меблі для п’ятих класів навчальних закладів громади.

          На виконання недоліків , згідно приписів ДСНС, проведено обробку дерев’яних конструкцій Колядинецького НВК. Встановлені кнопки виклику в Синівській ЗОШ та Колядинецькому НВК.

          Так як один транспортний засіб був переданий на потреби ЗСУ, прийняли участь в програмі «Шкільний автобус», перерахували кошти по співфінансуванню в сумі 810 тис. грн.. Також, завдячуючи ФГ «Обрій» був придбаний та переданий  в оренду автобус відділу освіти для підвезення учнів Колядинецького НВК.

          З метою захисту життя учнівського та педагогічного колективів навчальних закладів використані кошти на облаштування ПРУ та найпростіших укриттів.

          Відділом освіти придбані новорічні подарункові набори для здобувачів освіти Синівської громади.

            Для ведення обліку дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування  21.01.2021 року створена Служба у справах дітей яка           є підзвітною, підконтрольною та підпорядкованою сільській раді та сільському голові.

          Близько 17 % відсотків населення Синівської громади становлять діти. Кожна дитина, яка мешкає у громаді, має право на захист майнових і немайнових прав, який, за законом, надає сільська рада як орган опіки та піклування. Враховуючи такі факти сільська рада має особливі повноваження виконавчих органів влади представляти та відстоювати інтереси своїх громадян, в першу чергу дітей.

          Діяльність служби спрямована на виконання Законів України “Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей”, “Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування”, ”Про охорону дитинства”, «Про місцеве самоврядування в Україні», Указів та Доручень Президента України, постанов Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року №866 “Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини”, від 01.06.2020 № 585 «Про забезпечення соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах» та ін.

          Внаслідок збройної агресії, воєнного вторгнення рф в Україну було зареєстровано внутрішньо переміщених дітей 223 , наданий час внутрішньо переміщених дітей залишилось та проживає 37. Для внутрішньо переміщених осіб надавалася регулярно гуманітарна  допомога у вигляді продуктових наборів. Для дітей які мали потребу видано дитячого харчування - 47, підгузки - 57,  дитяче каша – 13, вологі серветки - 26.

Станом на 01.12.2022 на первинному обліку дітей, які залишились без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, служби у справах дітей Синівської сільської ради перебуває 2 статусні дитини, які знаходяться під опікою.

Впродовж звітного періоду 2022 року, на первинний облік  взято 5 дітей, які залишились без батьківського піклування, та в подальшому на підставі відповідних документів,  5 дітям надано статус  дітей, позбавлених батьківського піклування та були влаштовані в дитячий будинок сімейного типу.

Станом на 01.12.2022  в службі у справах дітей Синівської сільської ради  перебуває 7 дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах у яких батьки ухиляються від виконання батьківських обов’язків, та які виховуються у 3 сім’ях.

          Впродовж звітного періоду 2022 року працівниками служби у справах дітей спільно з працівниками ювенальної превенції Роменського РВП  в Сумській області, проведено 11 профілактичних рейди. В ході рейдів обстежено 12 сімей, в яких проживають 34 дітей. Під час рейдів з батьками та дітьми проведено роз’яснювальну роботу. До батьків, які систематично вживають алкогольні напої, не виконують батьківські обов’язки щодо виховання дітей, здійснено заходи профілактичного, виховного, адміністративного характеру, в т.ч. попереджено 4 батьків, ініційовано притягнень до адміністративної відповідальності 3 батьків.

          Впродовж  звітного періоду начальником служби підготовлено позовні заяви органу опіки та піклування Синівської сільської ради про позбавлення батьківських прав батька відносно 5 дітей.

Пріоритетними завданнями відділу соціального захисту населення Синівської сільської ради   на сучасному  етапі є підвищення якості  та  рівня доступності соціальних послуг.  Послуги із соціальної підтримки  стосуються майже  кожної  родини з часу  народження і супроводжують упродовж життя.

Завдання відділу соціального захисту населення - наблизити соціальні послуги до людей, зробити їх якісними,  дійти до кожної людини, не залишити її без уваги, своєчасно надати підтримку та допомогу.

          Відділом соціального захисту населення спільно з  відділом «ЦНАП»   проводиться відповідна робота, щодо Програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада». Відповідно до програмного комплексу згідно Наказу Міністерства соціальної політики України від 12.02.2021 року №79,  з метою організації виконання функцій з надання адміністративних послуг соціального характеру особам, які проживають на території територіальної громади налагоджено обмін електронними реєстрами передачі особових справ до управління соціального захисту населення. Відділом соціального захисту населення   за 9 місяців 2022 року  прийнято, опрацьовано та передано до районного управління 599 електронні справи, з яких 126 особових справ на отримання житлової субсидії та 473 справи  на призначення усіх видів державних допомог.  За запитами управління соціального захисту населення райдержадміністрації здійснено 38  обстежень матеріально - побутових умов сім’ї, про що складено відповідні акти та передано до управління соціального захисту населення райдержадміністрації для призначення субсидій.

          Наразі реалізовується комплекс заходів по створенню для кожної особи з інвалідністю електронного кабінету  особи з інвалідністю для забезпечення зручного оперативного способу подачі пакету документів на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

  Організовано призначення і виплату компенсацій фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі. Наразі виплату отримувало   6 осіб. Сума видатків  місцевого бюджету для виплати компенсації за 9 місяців  складає 73018 гривень. Виплата здійснюється вчасно без будь-якої заборгованості.

Також проводились заходи в межах повноважень у сфері запобігання та протидії домашньому насильству, насильство за ознакою статі, забезпечення рівності прав та можливостей жінок і чоловіків. Ведеться реєстрація спеціальних карток обліку факту вчинення насильства в сім’ї,  які опрацьовуються і в подальшому проводиться робота з сім’ями чи особами, відносно яких вчинено насильство. 

З урахуванням оцінки потреб запроваджено розрахункові механізми по визначенню права на соціальні послуги з урахуванням доходу. Таким чином соціальні послуги  надаються на безоплатній основі. Для надання соціальної послуги «Догляд вдома» прийнято 15 рішення відділу соціального захисту населення.

Впроваджено систему  реєстрації колективних договорів і угод та змін до них. Протягом звітного періоду зареєстровано 7 колективних договорів. 

Забезпечено реалізацію  Програми соціального захисту населення на 2022 рік.  Загальна сума видатків для реалізації  програми склала  1911573,02 гривень,  з яких зокрема:

  • забезпечено підтримку  малозабезпечених верств населення в частині надання матеріальної допомоги на лікування та подолання складних життєвих обставин. Допомогу надано  12  особам на суму    40314  грн.
  • організовано виплату одноразової грошової допомоги по 500 гривень для 83 учасників ліквідації аварії на ЧАЕС з нагоди 36 роковин Чорнобильської трагедії. Сума виплачених коштів становить    14 тис. грн. (28 осіб)
  • матеріальну допомогу учасникам АТО/ООС до Дня захисника України надано  60  особам на суму 60 гривень.
  • Передана субвенція з місцевого бюджету Сумському обласному бюджету для компенсаційних виплат та відшкодування вартості проїзду автомобільним транспортом загального користування у приміському і міжміському внутрішньо обласному сполученні: для учасників АТО та іншим ветеранам війни; інших пільгових категорій в сумі – 60 тис. грн.

Впроваджено практику надання підтримки  у вигляді компенсації вартості проїзду особам, які  потребують послуги з гемодіалізу.

Всім довгожителям громади до дня народження вручаються подарунки та квіти (80- 100 річним) на суму 5 тис. грн.

 На обслуговуванні у центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) станом на 01.10.2022  перебуває 115 осіб.  15 соціальних робітників надають послугу – догляд вдома  на підставі даних індивідуального плану, договору та медичного висновку. Середнє навантаження на одного соціального робітника становить – 7,8 чоловік.

Найзатребуванішими послугами догляду є придбання та доставка продуктових та промислових товарів, ліків, допомога в отриманні рецептів, оплата комунальних послуг, звірка платежів, супровід клієнтів до медичних закладів, приготування їжі, прибирання житла, доставка води, дров, розчищення снігу, допомога у самообслуговуванні,  пересуванні у побутових умовах, у забезпеченні технічними засобами реабілітації та навчання навичкам користування ними.

В умовах повномасштабної війни із російською агресією для подолання продуктових потреб, для пенсіонерів та осіб з інвалідністю (з розрахунку на одну особу із домогосподарства) Синівської територіальної громади у співпраці із Головним Гуманітарним штабом та Роменським гуманітарним штабом було видано 1021 продуктовий набір, для створення продуктового запасу. Для родин військовослужбовців ЗСУ надано продуктові набори в кількості 218 шт.

Була налагоджена співпраця із Сумською обласною організацією Товариства Червоного Хреста України . Від даної організації надійшло 320 продуктових наборів, які були надані для осіб з інвалідністю І – ІІ груп, особам старше 80 років та багатодітним родинам.

До Міжнародного Дня захисту дітей всі діти громади отримали подарунки у вигляді солодощів.

З метою підтримки жителів Синівської територіальної громади, в рамках реалізації програми підтримки їх нагальних проблем , за сприяння Християнської місії «Джерело життя» було проведено видачу гуманітарної допомоги у вигляді продуктових наборів (1565 шт.) з розрахунку один продуктовий набір на кожне домогосподарство де проживають громадяни.

Здійснюється волонтерська робота за підтримки Роменського гуманітарного штабу по забезпеченню продуктами харчування наших військовослужбовців. Стали регулярними візити з подарунками до прикордонного загону ВІПС Хотінь.

Завдяки співпраці ГО «Право на Захист» внутрішньо переміщені особи отримали 155 постільних комплектів.

Робота по гуманітарному забезпеченню жителів громади продовжується.

          Стан медичного обслуговування населення сільської ради здійснює дві амбулаторії загальної практики сімейної медицини та чотири ФАПи. При Синівській амбулаторії працює аптечний пункт, первинна медична допомога та  пункт екстреної медичної допомоги.

          Протягом 2022 року на медичну галузь було виділено  513 160,00 гривень з місцевого бюджету.

            Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Синівської сільської ради вже майже 3 роки надає більше ніж 250 адміністративних послуг жителям громади.  Одним з його основних завдань – своєчасне, повне, якісне надання адмінпослуг населенню.     

          До безперечних переваг роботи відділу ЦНАП можна віднести:

- спрощене й комфортне отримання громадянами адміністративних послуг,

- протидія корупції та уникнення використання посередницьких послуг,

- повне інформування клієнтів та відвідувачів з будь-яких питань, що стосуються надання послуг,

- скорочення кількості документів, що подаються замовниками в складі вхідного пакету документів.

    Найбільш поширеними серед населення є:

-надання субсидій для відшкодування витрат на оплату жкп, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

-призначення пільг на оплату житла, комунальних послуг;

-призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям;

-призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям;

-призначення державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях;

-призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування ;

- надання архівних довідок;

- надання довідок пов'язаних з реєстрацією місця проживання особи та ін.

    Війна внесла певні зміни в роботу відділу ЦНАП с. Синівка та віддалених робочих місць старостинських округів Синівської сільської ради.

   До переліку послуг відділу ЦНАП було додано декілька послуг пов'язаних з внутрішнім переміщенням осіб із територій, де ведуться бойові дії.

   Адміністратори відділу прийняли виклик пов'язаний з наданням адмінпослуг в умовах військового стану, оперативно розібрались з усіма нововведеннями, щодо надання послуг внутрішньо переміщеним особам. На даний час в громаді було зареєстровано та оформлено допомоги 195 ВПО, серед яких сім'ї з дітьми, багатодітні сім'ї та особи з інвалідністю. Працівники відділу ЦНАП роблять все можливе, щоб громадяни, які постраждали від військової агресії РФ могли отримати необхідну допомогу.

    За допомогою офіційного сайту громадяни можуть отримати всю необхідну інформацію для оформлення будь-якої адмінпослуги, також отримати зворотний зв’язок та оцінити роботу сайту, адміністраторів і загалом ЦНАПу, залишити свої побажання та відгуки. На сайті можна отримати не тільки інформаційні матеріали, а також цікаву інформацію, яка стосується новин у законодавстві, питань, що турбують громадян.

     Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму та обізнаності адміністраторів відділу шляхом участі в онлайн семінарах, які організовують Мінцифра та Департамент соціального розвитку Сумської обласної адміністрації. Адміністратори, які пройшли онлайн курси отримали сертифікати: «Юридичні та організаційні аспекти роботи ЦНАПу», «Як надавати адміністративні послуги» та «Навички фахівця сучасного ЦНАПу».

          Земельний відділ Синівської сільської ради на протязі 2022року не припиняв своєї роботи. Розглядалися звернення громадян  і  юридичних осіб  по земельних питаннях згідно чинного законодавства в умовах військового стану. Складалися акти обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню. Надавалася відповідна інформація на листи-запити: від Головного управління Держгеокадастру у Сумській області, Сумської обласної державної адміністрації, Роменської районної державної адміністрації, Головного управління Державної  Податкової Служби у Сумській області, Роменської окружної прокуратури.

          Безпеку та правопорядок в громаді забезпечує поліцейський офіцер громади.  Створена поліцейська станція, забезпечена меблями, необхідною оргтехнікою та  автотранспортом.

          24 лютого 2022 році  в мирне життя жителів України, зокрема і нашої громади ввірвалась війна. Це страшне слово, про яке ми бачили в кінофільмах та читали в книгах, стало реальністю. Війна внесла  свої корективи в усі сфери життєдіяльності громади.

          З початку повномасштабного вторгнення російської федерації  і наша громада не залишилось осторонь . З перших днів  було організовано та утворено територіальну оборону, облаштовано 8 блокпостів, встановлено цілодобове патрулювання.  Наші хлопці, маючи на озброєнні лише мисливську рушниці, а в більшості ніякої зброї  стали на захист своєї Батьківщини.  Але ми працювали над тим, щоб забезпечити формування зброєю і це вдалося зробити. Члени ТО патрулювали на блокпостах та вулиці в нічний час, щоб жителі громади могли спати спокійно.

          В процесі роботи створене добровольче формування, яке на сьогодні забезпечене всім необхідним   для цілодобового несення військової служби та виконання бойових наказів. Члени ДФТГ забезпечені формою, бронежилетами, раціями, є тепловізор, система освітлення.

  З перших днів війни  розпочали займатися волонтерством. Забезпечували Охтирську, Сумську, Тростянецьку громади продуктами харчування.

  Налагодили роботу по виготовленню макаронних виробів, хліба, кисло-молочних продуктів, м’ясних консервів.  Аграрії допомоги борошном та олією.

  На сьогодні визначено місце для  проживання десяти осіб  з числа тимчасово переміщених.  Приміщення обладнано меблями, побутовою технікою, постільною білизною, посудом.

Не дивлячись ні на що, сільською радою проведена  велика робота по створенню нових робочих місць. Понад 40 осіб з числа місцевих жителів та ТПО було працевлаштовано на підприємство «ТАНПРОМ».

В зв’язку з плановим відключенням електроенергії, придбані генераторні установки для  безперебійної роботи установ та структурних підрозділів сільської ради.

Не було б здобутків, не мали б позитивних результатів, коли б не надійний тил, це в першу чергу наші жінки, працівники всіх установ та організацій, приватні підприємці. Тільки завдяки спільній праці можна досягти успіху.

  Хочу подякувати нашим жителям, які не залишились осторонь чужих проблем  і поділились всім необхідним, та в першу чергу теплом свого серця.

Щиро вдячним агро формуванням за їх допомогу, це зокрема:

ФГ ТОВ «Обрій» , в особі керівників Богдана С.В., Білокор Р.В., Балим А.М.

ТОВ «Діамант-Агро», Слюсар С.В., Вандик М.І.

ТОВ «СК-АГРО», Педич Є.О.

МХП «Урожайна країна»,  Суходольський О.О.

СТОВ «Дружба-Нова», Макуха І.В.

СВК «Колядинець», Сліпченко А.М.

ФГ «Поділля-Інвест», Марченко І.В.

«Райснаб», Свирид О.О.

ФГ «Урожайна Долина», Рогіз Є.В.О.

БФ «РАЗОМ З КЕРНЕЛ», Потоцький І.М.

 

          Віримо в перемогу, працюємо на перемогу !

 

 

           З  повагою , сільський голова                               Олег ТИХОНЕНКО

Фото без описуФото без опису

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь