Синівська громада
Сумська область, Роменський район

У 2021 РОЦІ ЗА ЛІКАРНЯНИМИ ЗВЕРНУЛОСЬ ПОНАД 80 ТИСЯЧ ПРАЦІВНИКІВ СУМЩИНИ

Дата: 13.01.2022 16:57
Кількість переглядів: 199

Недригайлівське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Сумській області інформує:

 

У 2021 РОЦІ ЗА ЛІКАРНЯНИМИ ЗВЕРНУЛОСЬ ПОНАД 80 ТИСЯЧ ПРАЦІВНИКІВ СУМЩИНИ

За підсумками 2021 року на 10 тисяч більше працівників Сумщини звернулись до управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Сумській області за допомогами по тимчасовій непрацездатності в разі лікування захворювань, травм, догляду за хворими рідними, проходження самоізоляції від COVID-19 тощо.

Загалом торік управління виконавчої дирекції Фонду прийняло на оплату лікарняні, видані понад 80 тисяч працівників – на 14,2% більше, ніж упродовж 2020 року.

В цілому в державі за допомогами по тимчасовій непрацездатності в разі лікування захворювань, травм, догляду за хворими рідними, проходження самоізоляції від COVID-19 тощо протягом 2021 року до Фонду звернулись на пів мільйона більше українців.

Загалом у минулому році Фонд прийняв на оплату лікарняні, видані понад трьом мільйонам працівників. Це на 22,7% більше, ніж упродовж 2020 року.

Порядок отримання матеріального забезпечення від Фонду:

1. Про створений е-лікарняний працівнику необхідно повідомити свого роботодавця будь-яким зручним обом способом (наприклад, телефоном). Якщо застрахованій особі видали паперовий листок непрацездатності, його потрібно передати до уповноваженої особи на підприємстві (кадровика, табельника або бухгалтера). Це необхідно зробити не пізніше ніж упродовж 12 місяців після отримання лікарняного листка.

Детальніше про алгоритм дій працівника, якому відкрили е-лікарняний: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977654

Можливі помилки при формуванні е-лікарняних і їх вирішення:  http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/978101

2. Е-лікарняний або паперовий листок передають на розгляд Комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації (приймається рішення щодо надання матеріального забезпечення). Електронний документ роздруковувати не обов’язково. Строк розгляду документів і прийняття рішення – 10 календарних днів з дати видачі е-лікарняного (датою видачі вважається восьмий день після дати закриття е-лікарняного, а для лікарняних по вагітності та пологах – восьмий день з дати відкриття). А для паперових лікарняних – 10 календарних днів після отримання листка непрацездатності від працівника.

3. Бухгалтерія страхувальника розраховує суму матеріального забезпечення та оформляє заяву-розрахунок для отримання фінансування від Фонду. Страхувальник подає заяву-розрахунок до Фонду упродовж не більш ніж 5 робочих днів. Ми радимо подавати заяви-розрахунки в електронному вигляді за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення (зверніть увагу, заяву-розрахунок не можна подати через відповідний інтерфейс на вебпорталі Пенсійного фонду, наразі він не має функціональної реалізації).

Як роботодавцю подати заяву-розрахунок за е-лікарняним: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977997

Як подати заяву-розрахунок, якщо в е-лікарняному є незначні помилки в ПІБ: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/979565

Як подати заяву-розрахунок роботодавцю за сумісництвом: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/979548

4. Саме від дати отримання Фондом заяви-розрахунку залежить дата фінансування допомоги. Аби слідкувати за станом фінансування онлайн, працівники мають дізнатись точну дату прийняття до фінансування заяви-розрахунку за своїм лікарняним. Це можна зробити безпосередньо в роботодавця, або у відділенні Фонду, де його зареєстровано. Контакти у розрізі регіонів: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/968493 (необхідно назвати свій ідентифікаційний код).

5. Знаючи дату отримання Фондом заяви-розрахунку, працівники можуть слідкувати за станом фінансування свого лікарняного листка в телеграм-каналі ФССУ: https://t.me/socialfund.

6. Інформація щодо стану фінансування оновлюється в телеграм-каналі за тегом #фінансування_оперативно. Після здійснення фінансування знадобиться декілька банківських днів, доки кошти надійдуть на рахунок роботодавця – ця інформація відобразиться за тегом #фінансування_страхувальників у розрізі регіонів.

7. Роботодавець виплачує допомогу застрахованій особі у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати, або одразу після надходження коштів від Фонду.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь